Powered By Blogger

Thursday, September 10, 2009

Terima Kasih

ayat yang paling mudah di ingati oleh sume org…bek ape agama pun..cume beza pada bahasa nye…

memang kte selalu kte sebut ayat ini pd org yg melakaukan kebaikan terhadap kite..

tapi adakah ngn penuh keikhlasan???

so,pd kesempatan ini aku ingin mengucapkan terima kasih dengan seikhlas ati aku kepada beberapa golongan manusia dalam hidup aku…

  • Keluargaku>>> mengajar aku segala2nye sebelum aku keluar ke alam dewasa…
  • Rakan seperjuangan>>> bek dari sekolah hingga ke menara gading. kerana membukakan mata aku bhawa idup ini penuh ngn saingan,dan mengajar aku apa sebnarnye tujuan idup kite..
  • Kawan2 aku>>>golongan ini tau sape aku sebenar nye..pd mereka yg tau sape kah aku sebenarnye di balik topeng aku,maka itulah kawan ku…yang sentiasa menyokong aku dlm pe jua tindakan ku…
  • Kawan karib ku>>>> sentiasa dekat pad aku,walu pd zahir nye,jauh dr pandangan ku….
  • Bekas kekasih aku>>>yang memberi peluang pa aku utk di cintai dan mencintai…
  • Guru>>>mengajar aku…dan menyedarkan ku,bhwa ilmu itu tiada noktah nye…

terima kasih semua..

jasa mu akan ku kenang kenang selamanye…

No comments:

Post a Comment